Akcesoria do sklepów: 5 niezastąpionych dodatków

Akcesoria do sklepów ułatwiają i przyśpieszają pracę. Co za tym idzie, podnoszą jakość obsługi. Są niezbędne niezależnie od tego, czy dopiero kończymy wyposażanie nowego lokalu, czy otwieramy kolejny sklep. W każdym z nich powinny znaleźć się odpowiednie akcesoria. Przedstawiamy pięć przydatnych dodatków do sklepu.

pieniądze na przezroczystej podstawce1. Podstawka na pieniądze

Podstawki na wydawanie reszty to element, który bez wątpienia znajdziemy w każdym sklepie: osiedlowym, samoobsługowym, supermarkecie. W ABM dostępne są podstawki okrągłe lub kwadratowe. Wykonane są one z lanego szkła lub profilowanego pleksi. Oba rodzaje podstawek z łatwością wyczyścimy. Do środka podstawki włożymy wydruk, na przykład z logo sklepu lub reklamą produktów promocyjnych. Każda podstawka posiada antypoślizgowe podkładki, dzięki którym są one stabilne.

Przy okazji zakupu podstawek, warto pomyśleć też o akcesoriach na przechowywanie pieniędzy, takich jak kasetka na pieniądze czy wkład do szuflady na bilon i banknoty.

uchwyt cenowy przy pieczywie2. Uchwyt cenowy

W uchwytach cenowych umieścimy takie informacje jak: cena produktu, kod, opis towaru, informacje na temat aktualnych promocji. Uchwyty w dolnej części mają klipsy, dzięki którym przypniemy je bezpośrednio do skrzynek (na przykład z owocami i warzywami) lub półek sklepowych. Dostępne są też uchwyty z magnesem, które zamontujemy na półkach metalowych, rurach, prętach i innych elementach metalowych. Umieścimy je także bezpośrednio na produktach o metalowej powierzchni. Uchwyty sprawdzą się zatem w sklepach sportowych, remontowo-budowlanych, AGD.

stojaczek z wizytówkami3. Stojak na wizytówki

Stojaki do prezentacji wizytówek są przydatne w sklepach, które dodatkowo oferują usługi. Na przykład w sklepie budowlanym oferującym projektowanie wnętrz czy sklepie sportowym zapewniającym serwis. W ten sposób Klienci wiedzą, jak się z nami skontaktować. Mogą też polecić nas znajomym czy rodzinie, przekazując im wizytówkę. Wizytówki przydadzą się także, jeśli w naszym sklepie działa Punkt Obsługi Klienta. Klienci otrzymają wtedy dane pracownika, który zajmuje się ich sprawą. To przydatne, jeśli Klienci załatwiają sprawy wymagające kontaktu ze sklepem, na przykład formalności kredytowe czy usługi naprawy.

Jaki wygląda taki stojak na wizytówki? Może być pojedynczy, mieć kilka kieszeni, w formie koperty lub podstawki. W przezroczystych stojakach wizytówki są doskonale widoczne.

ulotka restauracji w stojaku obrotowym4. Stojak na ulotki

Obrotowy stojak na ulotki w formacie A4 lub A5 zaprezentujemy w sklepie informacje na temat aktualnych promocji, szczegóły dotyczące produktu, a także wskażemy Klientom kierunek kolejki. Dla pracowników stojaki to z kolei wygodny sposób na korzystanie z kodów towarów. Podstawa stojaka (w czarnym lub białym kolorze) zapewnia stabilność, więc stojak się nie przewraca.

różowy stojak na ulotki5. Teleskopowy stojak informacyjny

Wysokie stojaki do sklepu gwarantują, że Klienci nie przeoczą prezentowanego komunikatu. Stojak informacyjny z regulacją wysokości umieścimy na przykład tuż przy bramce wejściowej lub na środku sali sklepowej. Zaprezentujemy tam informację o wyjątkowej okazji promocyjnej, ważną informację na temat otwarcia sklepu lub atrakcyjną grafikę przypominającą o programie lojalnościowym.

Przeczytaj także:
https://blog.abm.com.pl/lada-sklepowa-czyli-element-laczacy-z-klientem/
https://wyposazeniedlasklepow.pl/asortyment-dodatkowy/torba-papierowa-ekologiczna-bezpieczne-opakowania-sklepowe/

Podziel się na:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blogger.com
  • LinkedIn
  • Live
  • Mój biznes
  • Poleć
  • Wykop

Jedna odpowiedź do “Akcesoria do sklepów: 5 niezastąpionych dodatków”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.